طراحی سایت - طراحی سایت شرکتی - طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی سایت

شما در اینجا اخرین مطالب روز در زمینه طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد

طراحی سایت - طراحی سایت شرکتی - طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی سایت

شما در اینجا اخرین مطالب روز در زمینه طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد

در طراحی سایت مزون حتما باید امکانات مورد نیاز این نوع خاص از سایت های فروشگاهی در نظر گرفته شده باشد به همین دلیل توصیه می کنیم صاحبان مزون با بهترین شرکت طراحی سایت تهران (شرکت رایان) همکاری داشته باشند چرا که نماینده و پرستیژ کاری آنلاین کسب و کار آنها، وب سایت است.

امکاناتی که در طراحی سایت مزون در نظر می گیرید در واقع پاسخی به درخواست و در جهت رفع نیاز مشتریان است تا با مراجعه به وب سایت شما بتوانند به راحتی به هدف خود دست پیدا کنند. این امکانات عبارتند از:

پنل کاربری: از جمله امکانات بسیار ضروری برای ساخت سایت مزون پنل کاربری می باشد تا مشتریان با توجه به اندازه های خود که از سفارشات قبلی داشته اند بتوانند طرح و مدل جدید خود را سفارش دهند.

خرید آنلاین: برای ثبت سفارش و محاسبه هزینه دستمزد طبیعتا باید امکان خرید آنلاین نیز وجود داشته باشد و بستری امن نیز برای آن فراهم شده باشد تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت پرداختی های خود را انجام دهند.

امکان مقایسه محصولات: باید در طراحی سایت مزون امکانی فراهم شود که مشتریان بتوانند بافت، قیمت و ویژگی های لباس های مختلف طراحی شده را با یکدیگر مقایسه نمایند و انتخاب بهتری داشته باشند.

گالری تصاویر و درج نظر برای آنها در پنل کاربری: مشتریان باید بتوانند از طریق پنل کاربری خود از بین گالری تصاویر یک مورد را انتخاب کرده و با درج نظر برای آن از شما بخواهند تغییرات لازم را اعمال کنید تا کاملا مطابق با سلیقه آنها باشد.

بخش اعلام نظرات: یکی از امکانات بسیار مهم در طراحی سایت مزون بخش اعلام نظرات و پیشنهادات است تا کسانی که سفارش گذاشته اند و از خدمات شما استفاده کرده اند بتوانند نظر خود را درج کنند تا بقیه مشتریان نیز از آنها استفاده کنند.

بخش مشاهده نمونه کارها: در ساخت سایت مزون باید محصولات مختلف مزون اعم از مانتو، لباس خواب، لباس عروسی و غیره هر کدام به صورت دسته بندی مختلف در منو سایت قرار گیرند و سپس برای هر کدام دسته بندی جداگانه مشخص گردد تا کسانی که وارد وب سایت شده اند بدانند که نمونه کارهای محصول مورد نظر آنها دقیقا در کدام قسمت وب سایت موجود است.

 

در این مقاله به اهمیت روز افزون شخصیت و اعتماد به ارتباطات تجاری ، به ویژه در بهینه سازی صفحه فرود ، پرداخته می شود. برای ارائه یک صفحه فرود کاربر پسند و یک تجارت شخصی که می توانید برای بهبود نرخ تبدیل خود اعمال کنید ، پنج استراتژی را برای شما ارائه خواهم داد. ما به روشهایی می پردازیم که می تواند وب سایت شما را به "چیزی" خاص تبدیل کند که بازدید کننده را برای تبدیل شدن به آن فراهم می کند.

 

قبل از ادامه کار ، من به سرعت این توصیه ها را با این پیش نمایش می کنم: مانند هر متغیر صفحه فرود ، مواردی که من در این مقاله گنجانده ام ، صرفاً تست هایی هستند که در گذشته کار را دیده ام ، و ممکن است برای تجارت شما کار کنند. .

 

بهینه سازی صفحه فرود یک تمرین مداوم از آزمایش است. این کنترل در برابر تغییر است تا زمانی که راضی شوید (که هرگز نباید از آن باشید).

 

من برای هر یک از متغیرهایی که توصیه می کنم مطالعه موردی می کنم ، بنابراین می دانید که من فقط در تاریکی ضرب نمی زنم. فقط بخاطر داشته باشید ، اینها فرضیه های تأیید نشده ای هستند تا زمانی که خودتان آنها را آزمایش کنید.

 

شخصیت و اعتماد به صفحه Landing خود اضافه کنید

وقتی با شخص جدیدی ملاقات می کنیم ، ناخودآگاه نشانه های جزئی و غیر قابل توضیح را پردازش می کنیم. به دلایلی خاص که از آن آگاهی داشته باشیم ، یا شخص را دوست داریم یا نمی خواهیم.

 

نمونه ای از این تصمیم گیری ناخودآگاه این واقعیت است که ما تمایل داریم به کسی اعتماد کنیم که با اعتماد به نفس ، هوای آزاد داشته باشد و آرام ، آهسته و مستقیم صحبت کند. ما به افرادی که ضعیف ، بسته و غیرقابل اعتماد به نظر می رسند کمتر اعتماد می کنیم ، و (در اینجا جایی که کمی عصبانی می شود) به نظر خیلی خوب نمی رسد.

 

صفحات فرود هیچ تفاوتی ندارند.

 

وقتی شخصی در صفحه فرود شما قرار می گیرد ، تصمیم برای ماندن بین سه تا هشت ثانیه طول می کشد. این تصمیم به صورت نیمه آگاهانه و نیمی از ناخودآگاه گرفته می شود. نیمی از آن براساس مقداری است که به سرعت و با وضوح ارتباط برقرار می شود ، و نیمی از آن براساس فاکتورهای غیرقابل تعریف است که فقط با ترافیک صفحه فرود شما "وصل" می شوند.

 

صفحه فرود شما به این "je ne sais quoi" نیاز دارد - چیزی غیرقابل تعریف که شما را بالاتر از رقبای شما قرار می دهد.

 

بگذارید پنج استراتژی بررسی کنیم که شخصیت را افزایش می دهد ، اعتماد به نفس را افزایش می دهد ، صفحه شما را به یک دوستانه تبدیل می کند و در کل می تواند نرخ تبدیل صفحه و درآمد کسب و کار شما را افزایش دهد.

 

1. از رنگهای دوستانه استفاده کنید

روانشناسی رنگ ، کاوش در مورد چگونگی تأثیر رنگ در ادراک ، واکنش و احساسات ما است. از نظر بازاریابی ، در مورد استفاده از رنگ تاکتیکی برای افزایش تعامل ، ایجاد یک عمل مطلوب و ایجاد یک ارتباط عاطفی یا احساس خاص مربوط به تجارت یا محصول خود است.

 

رنگ باعث می شود ذاتی ترین قسمت های خودمان باشد. ما سبز را می بینیم و آرام می شویم زیرا در روزهای قبل از سوپر مارکت ها ، سبز به معنای آب و زندگی است. ما رنگ قرمز را می بینیم ، و واقعاً ضربان قلب ما سرعت می یابد و باعث می شود سریعتر روی احساسات خود عمل کنیم.

 

یا فکر کردید این فقط تصادفی بوده است که تست A / B از رنگ دکمه CTA HubSpot منجر به افزایش بیش از حد سبز و نرخ تبدیل 21 درصد شد؟

 

رنگ می تواند صفحه فرود شما را دوستانه کند و نرخ کلیک شما را افزایش دهد. رنگ بندی مناسب ، بازدید کننده صفحه فرود شما را با سهولت مواجه می کند و پایه و اساس یک احساس خوب اول است.

 

این مربوط به آنچه می خواهید با صفحه فرود خود ارتباط برقرار کنید - "نگاه" شما می خواهید. در اینجا چند توصیه بر اساس روانشناسی رنگ ارائه شده است:

 

نگاه حرفه ای: سایه هایی از خاکستری ، سفید و سیاه - سبز برای CTA

 

سیاه و خاکستری وقتی در همکاری با یک سفید ترد استفاده می شود باعث ظرافت و صداقت می شود (زیرا از بین بردن صفحه شما ، از بژ ، قهوه ای و برنزه استفاده کنید).

 

جوان ، شروع به کار: آبی تیره ، آبی روشن ، خاکستری و سفید - نارنجی برای CTA

 

رنگ آبی (در هر دو جنس و گروههای سنی) رنگ مورد علاقه اکثر مردم است. گفته می شود احساس اعتماد و امنیت را ایجاد می کند. بلوز سبک تر آرام می گیرد ، در حالی که بلوزهای تیره تر نشانگر حرفه ای بودن و صداقت هستند.

 

2. تصاویر افراد را درج کنید

به من اجازه دهید یک حکایات را به اشتراک بگذارم تا ارزش یک عکس را در نرخ تبدیل صفحه فرود خود برقرار کنم:

 

در آفریقای جنوبی در سال 2003 ، اقتصاددانان دانشگاه هاروارد ، سیدیل مولیناتان ، تحقیقاتی را انجام داد که در آن با بانکی همکاری می کرد که نامه هایی را برای ارائه وام های کوتاه مدت ارسال می کرد. آنها نرخ بهره ارائه شده را تغییر می دادند و همچنین تعدادی از نشانه های مختلف برای ایجاد واکنش های روانشناختی ، مانند عکس خندان در گوشه ای از نامه ، متفاوت بودند.

 

معلوم شد که داشتن تصویری از یک زن خوشحال و خوشحال در گوشه ای از نامه "به همان اندازه که نرخ بهره را با چهار درصد کاهش نرخ بهره کاهش می دهد ، تأثیر مثبتی بر نرخ پاسخ دارد."

 

من به یک ثانیه اجازه می دهم که غرق شود.

 

تصاویر افراد اعتماد به نفس را بهتر از هر کلمه ، نقطه فروش منحصر به فرد (USP) ، یا تصویر دیگری که احتمالاً می تواند برقرار کند ، برقرار می کنند. ایده "یک شرکت بی چهره" یک واقعیت واقعی است ، و کسی که نمی خواهید آن را پرورش دهید.

 

اما ، مانند همه بهینه سازی صفحه فرود ، ما نمی توانیم فقط یک زن خندان را در صفحه خود پرتاب کنیم و تصمیم بگیریم که با نتایج به دست آمده خوب هستیم. ما باید بهینه سازی کنیم ، نه فقط آزمایش کنیم.

 

بهینه سازی تصویر صفحه شما به معنای پیدا کردن تصویر مناسب برای بازار هدف تجارت شما است.

 

تا اینجای کار در ایجاد سایت مزون با مزایا و ویژگی ها و امکانات آن آشنا شدید و به خوبی فهمیدید که صرفا طراحی سایت کافی نیست بلکه باید طراحی سایت از مرحله ابتدایی تا انتها و حتی پس از آن به شکلی حرفه ای انجام شود تا بتواند نتیجه خوبی برای شما رقم بزند.

آخرین مورد مهم برای طراحی سایت مزون نکاتی است که باید در نظر گرفته شوند:

ریسپانسیو بودن: ریسپانسیو بودن سایت طراحی شده برای مزون یا لود شدن مناسب و بدون اشکال وب سایت روی گوشی های موبایل و تبلت نکته ای بسیار مهم محسوب می شود در غیر این صورت بخش زیادی از مشتریان از دست خواهند رفت.

سرعت: در طراحی سایت مزون نیز مشابه با هر نوع طراحی سایت دیگر، دومین نکته مهم، سرعت بالای وب سایت می باشد تا مشتریان بتوانند در سریعترین زمان ممکن وارد بخش های مختلف سایت شده و نتیجه گیری کنند.

درج ویدیو: می توانید برای هر دسته بندی محصول ویدیویی کوتاه نیز قرار دهید تا مشتریان با ویژگی های طراحی و دوخت لباس آشنا شوند.

فضای خالی: در طراحی وب سایت مزون دقت کنید که نباید فضای سایت را خیلی شلوغ کنید چون مشتریان مزون افراد خاصی هستند و نیاز به یک فضای نسبتا خلوت در سایت با استفاده هوشمندانه از فضاهای خالی دارند. لذا از شلوغ کردن آن پرهیز کنید.

 

یک مسیر بسیار محبوب (و اخیر) برای مشاغل در بهینه سازی صفحه فرود ، بدست آوردن یک نقل قول عالی از یک مشتری واقعی و سپس مشخص کردن هر گونه نقل قول و چهره خندان مشتری به عنوان کانون صفحه خود است. اطلاعات بیشتر در این مورد را در زیر مشاهده می کنید.

 

مطالعه موردی سریع:

بازاریابی HighRise ، یک CRM و یک شرکت سازمانی شخصی برای مشاغل کوچک ، تصویری تمام صفحه از مشتری را با توصیف مشتری آزمایش کرد. توصیف مشتری (و همچنین کاهش طول صفحه آنها به نصف) بیش از دو برابر نرخ تبدیل صفحه فرود آنها است.

 

من به ارزش بررسی های مشتری در زیر بیشتر خواهم رسید ، اما اکنون به طور عمومی ظاهر می شوم و می گویم که طرفدار آزمایش این گزینه هستم. توصیفات مشتری (به ویژه مواردی که یک USP یا گزاره ارزش در آن تعبیه شده است) به سرعت تبدیل به مهمترین متغیر در صفحات فرود می شوند. با استفاده از تصویر یک شخص واقعی ، آنها می توانند تأثیر بسزایی در نرخ تبدیل داشته باشند.

 

منبع : شرکت رایان

https://rayanitco.com/maison-website-design/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی