طراحی سایت - طراحی سایت شرکتی - طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی سایت

شما در اینجا اخرین مطالب روز در زمینه طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد

طراحی سایت - طراحی سایت شرکتی - طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی سایت

شما در اینجا اخرین مطالب روز در زمینه طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد

البته ذکر این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که چون معنای داروخانه برای ما با تعریف مکان یا فروشگاهی برای خرید دارو و وسایل پزشکی گره خورده، وقتی به طراحی سایت داروخانه هم فکر می کنیم چنین تصویری در ذهن ما نقش می بندند و به اشتباه کل پروسه را روی این مورد بنا می کنیم در صورتی که فروش دارو و وسایل پزشکی تنها بخشی از خدماتی است که داروخانه ارائه می دهند. به عنوان مثال داروخانه محل فروش وسایل بهداشتی مثل انواع شامپوها، مسواک ها، ماسک و غیره نیز هستند پس مراجعه کنندگان یک داروخانه فقط افراد بیمار نیستند.

به همین دلیل هدف از طراحی سایت داروخانه باید خدمات رسانی به طیف گسترده ای از مخاطبین باشد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند اطلاعات لازم در مورد یک دارو را کسب کنند، داروی مورد نیاز خود را خریداری نمایند و براساس نسخه دارویی، داروی مورد نیاز خود را نیز سفارش دهند مخصوصا که برخی از داروخانه همه داروها را ندارند و پیدا کردن چنین داروخانه هایی مخصوصا در کلان شهرها کار بسیار دشواری است به همین دلیل طراحی سایت داروخانه بسیار حائز اهمیت و اجباری تلقی می شود.

 

این بدان دلیل است که بیشتر "رایانه" هایی که با آنها آشنا هستند دارای صفحه نمایش لمسی هستند و کاملاً از رابط کاربری گرافیکی (GUI) برخوردار هستند. مدلهای ذهنی آنها عمیقاً در محصولات فن آوری مدرن گنجانیده شده است. وقتی آنها با "رایانه" "رایانه" دیگری آشنا می شوند ، طبیعتاً فکر می کنند که این "کامپیوتر" باید دقیقاً همانطور که تصور می کرد ، کار کند.

 

در مواجهه با مسئله "چگونه روشن شود" ، کودک در ذهن خود از مدل ذهنی خاصی برخوردار است (برای مثال: صفحه را لمس کنید و آن را روشن می کند). وقتی این چیزی که به آن رایانه نیز گفته می شود ، جنبش "لمس صفحه نمایش" نامیده می شود ، اما صفحه نمایش روشن نمی شود ، با مدل ذهنی موجود در تضاد است ، من گیج و گنگ خواهم شد.

 

بنابراین ، یک مدل ذهنی دقیقاً چیست؟

مدل ذهنی معماری شناختی ما برای درک جهان است. دقیقاً مانند مثالهای موجود در این فیلم ، هدف ساده کردن چیزهای پیچیده است ، اجازه دهید شرایط را درک کنیم و سریعتر عمل کنیم و عملکرد همه چیز در جهان را منطقی تر کنیم.

 

مدل ذهنی کمی شبیه به فرمول اگر در صورت شرطی در مغز انسان است. وقتی کاری انجام می دهم ، چطور همه چیز تغییر می کند و این فرمول شرطی می تواند برای چندین موقعیت مشابه اعمال شود.

 

به عنوان مثال ، وقتی جوانی یاد گرفتم که دوچرخه سوار شوم ، سر را به سمت راست چرخاندم و بدن به سمت راست چرخید؛ وقتی بزرگ شدم ، می توانم از همان مدل شناختی برای سوار شدن به یک لوکوموتیو استفاده کنم - سر به سمت راست چرخید ، و بدن به سمت راست چرخید.

 

با این حال ، به دلیل محدودیت های جسمی ، ما نمی توانیم از سر خود استفاده کنیم تا تمام جزئیات مربوط به جهان را به خاطر بسپاریم ، بنابراین ما از مدل ذهنی استفاده می کنیم تا وقایع مربوط به خودمان را به چهارچوبی کوچک که قابل درک است تقسیم کنیم و به زندگی تبدیل شویم. میانبرهای ساده را بیاندیشید و با دنبال کردن فرایندهای سیستم موجود ، بار شناختی را کاهش دهید.

 

تنها راه برای ساختن یک مدل ذهنی- تأیید تعصب است

تعصب تأیید (تعصب تأیید) مجموعه انتخابی از جزئیاتی است که برای او سودمند است (ایده یا پیش داوری). به زبان ساده ، این است که به آنچه اعتقاد دارم باور داشته باشم و آنچه را که من باور نمی کنم نادیده بگیرم. می توان گفت که این پایه و اساس تولید استراتوسفر است.

 

برای ساختن یک مدل ذهنی محکم ، افراد باید برای شکل دادن به این مدل دائماً آزمایش و تأیید کنند و تأیید سوگیری می تواند به افراد کمک کند تا جزئیات بیشتری را که متناسب با این مدل ذهنی است جمع کنند.

 

در هنگام مواجهه با یک رویداد جدید ، اگر ذهنی فکر کند این اطلاعات مطلوب است ، به عنوان بخشی از مدل ذهنی هضم می شود ، و اطلاعات نامطلوب دور ریخته می شود و برای تقویت مدل ، تقویت و تقویت می شود.

 

این رفتارها لزوماً ناشی از ابتکار عمل نیستند. در بسیاری موارد ، ذهن ناخودآگاه ما به طور فعال به جستجوی داده های خودخواهانه می پردازد. وجود مدلهای ذهنی همراه با خطاهای تأیید باعث افزایش آگاهی مردم از اطلاعات خاص خواهد شد (به عنوان مثال: من قبل از تصمیم گیری برای پرورش حیوان خانگی هرگز نتوانسته ام یک مغازه حیوان خانگی ببینم ، و بعد فهمیدم که در همه جای خیابان مغازه های حیوانات اهلی وجود دارد).

1. صورت فلکی

 

اگر معتقدم که باکره یک عادت پاک کننده است ، درک من این خواهد بود که بیشتر Virgos یک عادت تمیز کننده دارد و فقط موارد معدودی موارد خاص هستند. وقتی یک باکره را با یک عادت پاک کننده می شناسید ، احساس خواهید کرد که صورت فلکی صادق است و وقتی که باکره کثیف را می شناسید ، احساس می کنم استثنائاتی نیز وجود دارد.

 

2. گمرک

 

اگر معتقدم شرکت یک ببر در عروسی منجر به نارضایتی عروس در ازدواج شود ، من نگران این خواهش می کنم که آیا وقتی شنیدم که کسی طلاق گرفته است مهمان ببر وجود داشته است یا خیر. .

 

جستجو: به کمک این قابلیت فرایند پیدا کردن داروهای مختلف در سایت و دسترسی به مطالب بسیار راحتتر می شود چرا که طراحی سایت داروخانه به نحوی است که مطالب و اسامی زیادی از داروها در آن درج شده و پیدا کردن موردی آنها بدون سرچ عملا غیر ممکن است. ضمنا باید امکان سرچ پیشرفته، سرچ براساس نام علمی و تجاری و غیره نیز وجود داشته باشد.

صفحه محصولات: هدف از طراحی وب سایت داروخانه تنها اطلاع رسانی در مورد یک دارو نیست و همانطور که گفتیم یک نوع سایت فروشگاهی است پس هر دارو یا محصول باید صفحه توضیحات کامل و سئو شده خاص خود را داشته باشد.

صفحه تماس با ما: هنگام ساخت سایت داروخانه دقت کنید که صفحه تماس با ما بسیار مهم است تا بازدیدکنندگان بتوانند فورا با شما ارتباط بگیرند و برای این منظور حتما مواردی نظیر شماره تماس ثابت و همراه، ساعات فعالیت داروخانه، قید شبانه روزی بودن در این قسمت، آدرس مراجعه حضوری به همراه نشان دادن آن در نقشه باید کاملا دقیق ذکر شوند.

بخش نظرات: در طراحی سایت داروخانه کاربران باید بتوانند برای هر محصول نظر خود را پس از تأیید مدیریت سایت، در آن درج کنند.

بخش پروفایل: هر مراجعه کننده باید بتواند یک حساب کاربری مشخص در سایت ایجاد کند تا به راحتی نسخه دارویی خود را آپلود کرده و متناسب با آن داروی خود را تحویل بگیرد.

سبد خرید: طراحی سایت داروخانه مشابه با طراحی سایت فروشگاهی است و به همین دلیل باید بخشی برای پرداخت آنلاین تحت بستری کاملا امن فراهم باشد در غیر این صورت عملا راه اندازی سایت داروخانه بی فایده خواهد بود.

بخش وبلاگ: بخش وبلاگ یکی از بخش های بسیار مهم موقع ایجاد سایت داروخانه است تا از طریق آپلود مقالات اطلاعات روز را منتشر کنید و همچنین مقالاتی بنویسید مبنی بر اینکه هر مراجعه کننده موقع احساس بیماری حتما باید به پزشک مراجعه کند و داروهای تجویزی، بدون نسخه به فروش نمی رسند.

رابط کاربری راحت: کاربران باید بتوانند از طریق طراحی حرفه ای که برای بخش منوهای سایت فراهم کرده اید، به راحتی مطلب یا موضوع مورد نظر خود را پیدا کنند.

صفحه اول جذاب: صفحه اول هر وب سایتی در جذب مشتریان بسیار مؤثر است به همین دلیل در طراحی سایت داروخانه دقت کنید که باید از طرح، تم، فونت و تصاویر کاملا مناسب با این حرفه استفاده کرد.

 

 

منبع : رایان

https://rayanitco.com/pharmacy-website-design/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹ ق.ظ

نظرات  (۱)

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی