طراحی سایت - طراحی سایت شرکتی - طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی سایت

شما در اینجا اخرین مطالب روز در زمینه طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد

طراحی سایت - طراحی سایت شرکتی - طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی سایت

شما در اینجا اخرین مطالب روز در زمینه طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد

طراحی سایت با جوملا ویژگی های زیادی دارد و همین باعث شده تا تقریبا 2 میلیون وب سایت فعال براساس سیستم مدیریت محتوای جوملا طراحی شده باشند که بیش از 9% این تعداد، کسب و کارهای شناخته شده و معتبر هستند. جوملا توانسته بیش از 6% بازار جهانی CMS و بیش از 3% کل اینترنت را به خود اختصاص دهد. با توجه به چنین آمار و ارقامی که نشانه محبوبیت طراحی سایت با جوملا می باشد، به ویژگی های این سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت می پردازیم:

 

به کمک طراحی سایت با جوملا به بیش از ۸۰۰۰ افزونه (پلاگین) و ماژول دسترسی خواهید داشت که بسته به نیاز خود می توانید نصب کنید.

امکان تغییر کدنویسی افزونه های جوملا فراهم است و کاربران در این زمینه کاملا دستشان باز است.

اضافه کردن امکانات جدید به وب سایت در آینده، بروزرسانی آنها و ایجاد هر نوع تغییری در طراحی وب سایت با جوملا به راحتی چند کلیک است.

سیستم مدیریت محتوای جوملا، هسته قدرتمند و کامپوننت گوناگونی دارد که کاملا فرد طراح می تواند آزادانه عمل کند.

حافظه پنهان داخلی باعث می شود تا سایت جوملا بسیار سریعتر شود چرا که برخی فعالیت ها و عملکردها در این حافظه ذخیره می شوند تا در دفعات بعدی پردازش یک عملکرد سریعتر رخ دهد.

 

در توسعه تجارت ، محصولات به طور مداوم ماژول های کاربردی جدیدی را اضافه می کنند و تنظیمات مربوط به صفحه اصلی را انجام می دهند. بنابراین ، سیستم طراحی باید همواره با استراتژی محصول سازگار باشد ، با عملکردهای بالادست و پایین دست به موقع ارتباط برقرار کند و به طور مداوم توسعه محصول را بهینه کند تا اطمینان حاصل شود که سیستم طراحی می تواند نیازهای توسعه محصول را برآورده سازد.

 

آوردن ارزش برای دیگران: اول از همه ، پیدا کردن منافع مشترک هر دو طرف اولین کار است. شاید بتواند کارکرد سایر عملکردها را کارآمدتر کند ، شاید بتواند KPI خود را ارتقا بخشد ، و اگر مستقیم نباشد ، قطعاً ارزش کل محصول را به ارمغان می آورد (در غیر این صورت مجبور نیستید آن را فشار دهید). به طور خلاصه ، سیستم طراحی باید بتواند ارزش دیگری را برای دیگران به ارمغان آورد تا بتواند هموار عمل کند. در غیر این صورت ، چرا افراد باید به شما در پیشرفت کمک کنند ، زیرا شما زیبا و زیبا هستید؟ ممکن است شما هم ناز باشید ، اما همیشه نمی توانید مثل این باشید.

 

پس از حل مسئله ، راه حل پیشنهاد دهید: در ابتدا "ایده آل عالی" را نریزید ، بیشتر مردم شما را غیرواقعی می دانند. شما فقط نیاز دارید که از طریق این سیستم به طرف تجاری کمک کنید تا یک مشکل را حل کند و سپس منبع راه حل خود را پیشنهاد دهید - یک راه حل سختگیرانه ، قابل اثبات و طولانی مدت سیستماتیک.

 

زمان تبلیغ مناسب را پیدا کنید: سرانجام ، برای سیستم طراحی بسیار مهم است که زمان تبلیغ صحیح و مناسب را پیدا کند. به عنوان مثال ، هنگامی که شما به طور ناگهانی می خواهید پیشنهادی برای ارتقاء یک مارک موجود ارائه دهید ، بیشتر مهمانی های تجاری فکر می کنند شما خوب هستید. و اگر شرایط در سال جدید باشد ، محصول ارتقاء مفهومی را پشت سر گذاشته است. در این زمان شما مفهوم و برنامه ریزی برند آینده را در برنامه خود ادغام خواهید کرد و سپس ارتقاء برند را ارتقا می دهید ، این کار بسیار ساده تر خواهد بود.

تریلر مقاله

این مقاله با هدف راهنمایی همه به درک و یادگیری بهتر این روش تفکر است. اگر می خواهید از تفکر جهانی در طراحی جهانی استفاده خوبی داشته باشید ، صحبت کردن به خوبی صحبت نمی شود. مهمترین چیز این است که این نوع تفکر را وارد محصول کرده و ارزش بیشتری را به تجارت وارد کنید.

 

بنابراین ، در مقالات بعدی ، کلیه موارد عملی خاص را از طریق انواع مختلف قضیه توضیح خواهم داد.

 

تفکر طراحی جهانی | نحوه ساختن یک سیستم برند قدرتمند

 

چرا یک سیستم برند ایجاد می کنیم؟ ارزش سیستم برند چیست؟ طراحان چگونه باید از ایجاد سیستم برند استفاده کنند؟

 

این مقاله شما را برای درک کل روند ساخت و ارتقاء سیستم نام تجاری هوشمند NetEase شرکت تجاری ، و صحبت در مورد چیزهایی در مورد ساخت سیستم مارک تجاری brand

 

کتابخانه جزء FishDesign | کتابخانه مؤلفه UI در سطح سازمانی را از صفر تا یک بسازید

 

چرا باید کتابخانه مؤلفه ای بسازیم؟ کتابخانه مؤلفه در چه مرحله ای از محصول مورد نیاز است؟ چگونه اجزای تجاری را انتزاع کنیم؟ جزئیات مهمی که در فرآیند طراحی کتابخانه مؤلفه به توجه نیاز دارند چیست؟

 

این مقاله شما را به درک عمیق ، کتابخانه مؤلفه وب WebEase-کتابخانه مؤلفه FishDesign از صفر تا یک فرآیند کامل می رساند.

 

تفکر طراحی جهانی | نحوه ساختن یک سیستم طراحی سطح تجاری در مقیاس بزرگ

 

ارزش سیستم طراحی چقدر است؟ چگونه می توان یک سیستم طراحی را بر اساس مشاغل مختلف ایجاد کرد؟ طراحان چگونه ساخت و ساز سیستماتیک را ارتقا می بخشند؟ در فرایند سیستم سازی به چه مواردی باید توجه شود؟

 

در این مقاله ، من کل فرآیند ساخت سیستم طراحی هوشمند شرکت NetEase را معرفی می کنم.

 

ترکیب بندی سبک + سیستم سازی استاندارد ، تشکیل سیستم طراحی محصول و بازسازی خط محصول به طور کلی.

 

همراه با سیستم مارک ، محصولات بیشتری را برای ادغام بخش تجارت به منظور پیوستن به سیستم ، تشکیل یک سیستم طراحی محصول محصولاتی از طرف وب هوشمند ، ترویج می کند.

 

ادغام بیشتر محصولات / مشاغل در سیستم را ارتقا دهید ، به سیستم طراحی شرکت هوشمند اجازه دهید تا رشد خود را ادامه دهد و توسعه تجارت را توانمند سازد.

طراحی سایت با جوملا به معنای امنیت پایه ای تضمین شده است. به عبارت دیگر وقتی فایل جوملا را روی وب سایت خود بارگذاری می کنید، هیچ مشکلی برای وب سایت پیش نمی آید چون کاملا ایمن هستند.

برای افراد مبتدی یادگیری ساخت سایت با جوملا خیلی راحتتر و ساده تر می باشد چرا که خیلی نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید هر چند اگر به این مهارت ها تسلط داشته باشید، قطعا وب سایت زیباتر و شیک تری خواهید داشت.

طراحی سایت با جوملا به شکل چند زبانه (بیش از ۷۰ زبان بین المللی) نیز امکان پذیر است و اتفاقا با ویژگی هایی مثل منوها، ماژول ها، سفارشی سازی قسمت های مختلف، تغییر نشانی برای زبان های گوناگون، تعیین نوع زبان انتشار محتوا و غیره، این کار بسیار راحت شده است.

با افزونه K2 جوملا می توانید موارد سئو و کسب رتبه های بهتر را نیز عملی کنید که حتی برخی از این افزونه ها رایگان نیز هستند. لذا طراحی سایت با جوملا و بهبود سئو به طور همزمان امکان پذیر می باشد.

به دلیل اینکه اکثر حملات سایبری و هک کردن ها بر روی وردپرس انجام می شود، چندان نگرانی بابت طراحی وب سایت با جوملا و به خطر افتادن امنیت وب سایت نخواهید داشت.

به کمک قابلیت Menu Management می توانید هر تعداد منو و آیتمی که نیاز داشته باشید بسازید.

راه اندازی سایت با جوملا کاملا موبایل ریسپانسیو خواهد بود چرا که از بوت استرپ استفاده می کند.

می توانید با جوملا قالب های دلخواه خود را بسازید.

و ده ها مزیت دیگر که شما عزیزان با انتخاب طراحی سایت با جوملا می توانید از آنها بهره مند شوید و به سادگی هر چه تمامتر وب سایت مدنظر خود را طراحی و راه اندازی نمایید. در ادامه شما عزیزان را با مزایای جوملا بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

منبع : رایان

https://rayanitco.com/website-design-with-joomla/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی